Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Monday, 25 April 2011

TUHAN BERI KAN AKU CINTA..




LOVE SOMEONE UNTIL LAST BREATH...
MAY ALLAH BLESS OUR LOVE...
AMIN YA RABAL AMIN...

walaupun aku senyum bukan bererti
aku selalu bahagia dalam hari
ada yang tak ada di hati ini
di jiwa ini...hampa...
ku bertemu sang Adam
di simpang hidup ku
mungkin akan ada cerita cinta
namun ada saja cobaan hidup
seakan aku hina
TUHAN BERIKAN AKU CINTA
untuk temani aku sepi..
tangkap aku dalam terangMu
biarkan la aku punya cinta
tuhan berikan aku cinta
aku juga berhak bahagia
berikan restu dan halal Mu
TUHAN BERI AKU CINTA.......

-walaupun kadang2 aku mengeluh tapi aku masih mengharap akan cinta yang aku nanti dari Mu YA ALLAH-

-Syukur YA ALLAH untuk sedikit waktu yang Kau berikan untuk ku tidak ada satu sesal pun untuk semua jalan kehidupan ku ini-

semoga berjaya!!

secara puratanya..hampir tiba saat berperang selama 4bulan belajar.. semoga berjaya exam nanti tau Lydia!!!! chaiyok2!!! kata semangat ini perlu ada sebab saya akan mampu lakukan... doa kan kerjayaan saya... semoga saya akan tenang menjawab soalan.. sudah tiba menelaah semua apa diberi oleh sifu2... terima kasih sifu..

TAK PERNAH LUPA BUAT MAMA AND PAPA!!!!

GIRL ALWAYS SAYANG MAMA AND PAPA...SORRY SELALU SAKIT KAN HATI MAMA PAPA... DOA KAN KERJAYAAN ANAK MU INI YE MAMA PAPA!! I LOVE U ALL!!!

Sunday, 24 April 2011

tolong....sabar..

"Barangsiapa yang meminta pertolongan kepada Allah maka Allah akan menolongnya, barangsiapa yang bersabar maka Allah akan memberikan kesabaran kepadanya dan tidaklah seseorang diberikan suatu pemberian yang lebih baik atau lebih luas daripada kesabaran.” (HR. Bukhari)
Ya Allah ya Tuhanku... tolong la aku untuk menempuh segala dugaan yang Engkau berikan kepadaku...
Ya Allah ya Tuhanku... berikan la aku kesabaran untuk melalui dugaan dan cabaran yang Engkau berikan kepada diri...semoga aku akur dengan kehendakMu Ya Allah..AMIN....

halangan itu....

mungkin takdir kita mengecapi kebahagiaan itu mungkin sementara,,,
sementara aku masih bersabar pertahankan nya..
terima kasih kerana mempertahankan kata kan aku yang kekal..
tapi xsemua kita kecapi setulusnya,,
usah sedih itu yang kau katakan..
tapi ternyata tiap hari air mata mengalir menahan halangan itu,..
biar la ia sakit..
sakit...perih...tetap akan ku berdiri...

sabar lah pasti ada kemuncaknya,..

Thursday, 14 April 2011

Dingin memuncak

tak pertikaikan lagi soal hati sebab kita tahu antara satu sama lain yang kita saling menyayangi dan menyintai...

keadaan memakasa kita untuk berjauhan hati sebab orang hanya mengerti bila dekat tak perlu ada rasa itu..



DINGIN!!!
memuncak lagi.... siapa je yang tahu perasaan ini sakit..
dah hanya tahu menang sebelah pihak je,,.

DINGIN!!!
puas hati kan bila kita dalam situasi DINGIN!!

praktikalnya...

DINGIN MEMUNCAK!!!!!!!!!!

Wednesday, 13 April 2011

Luar Biasa

Entah kenapa perasaan ini rasa LUAR BIASA bila si dia itu tiada disisi..
Terasa sangat sunyi...
Dengan siapa dia sekarang??
Pergi mana??
Sibuk ke dia??
persoalan yang dah tak perlu tanya lagi sekarang ni..

Sekarang nak tanya pada diri sendiri..
LUAR BIASA ke hubungan ini? Sampai masih ada cuba nak merosak kan lagi..
Malas nak cakap nanti ada pula terasa hati.. Sakit hati..
TAK NAK SEMUA ITU!!!

Sekarang,
nak rasa sangat LUAR BIASA dengan dia tapi entah la.. Tak reti nak manage tu semua sebab kadang-kadang emosi ini berada luar landasan, terpesong ke hingga lalai nak kembali..

Siapa terpesong sebenarnya??
AKU? DIA? ATAU KEDUANYA?
Siapa nak memperbaiki?
Siapa yang nak mengalah?
Dua-dua rasa bersalah..
Tapi tak reti nak faham...
buat2 faham adala..
itu pun buat tak tahu je...


masa itu semua jadi serabut!!!
siapa yang nak dipersalahkan bila kesilapan itu berlaku?
Aku???
Dia???
SO BILA DA TAK TAHU...
JUST SAY SORRY!!!
-LUAR BIASA AKAN BERLAKU-

apabila paksi songsang

-mereka menemani aku ketika di library-
-aksi serabut tercetus- :-)


                                       
              - meja serabut dengan assignment yang tak de idea-


                apabila ruang kosong berlaku ini la kerja kami..~~




mencapai tahap negative darjah celcius
sejuk gila kat library ni....
dah macam duduk kat antartika

they are my fren!!
Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia