Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Wednesday, 13 April 2011

Luar Biasa

Entah kenapa perasaan ini rasa LUAR BIASA bila si dia itu tiada disisi..
Terasa sangat sunyi...
Dengan siapa dia sekarang??
Pergi mana??
Sibuk ke dia??
persoalan yang dah tak perlu tanya lagi sekarang ni..

Sekarang nak tanya pada diri sendiri..
LUAR BIASA ke hubungan ini? Sampai masih ada cuba nak merosak kan lagi..
Malas nak cakap nanti ada pula terasa hati.. Sakit hati..
TAK NAK SEMUA ITU!!!

Sekarang,
nak rasa sangat LUAR BIASA dengan dia tapi entah la.. Tak reti nak manage tu semua sebab kadang-kadang emosi ini berada luar landasan, terpesong ke hingga lalai nak kembali..

Siapa terpesong sebenarnya??
AKU? DIA? ATAU KEDUANYA?
Siapa nak memperbaiki?
Siapa yang nak mengalah?
Dua-dua rasa bersalah..
Tapi tak reti nak faham...
buat2 faham adala..
itu pun buat tak tahu je...


masa itu semua jadi serabut!!!
siapa yang nak dipersalahkan bila kesilapan itu berlaku?
Aku???
Dia???
SO BILA DA TAK TAHU...
JUST SAY SORRY!!!
-LUAR BIASA AKAN BERLAKU-

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia