Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Monday, 25 April 2011

TUHAN BERI KAN AKU CINTA..




LOVE SOMEONE UNTIL LAST BREATH...
MAY ALLAH BLESS OUR LOVE...
AMIN YA RABAL AMIN...

walaupun aku senyum bukan bererti
aku selalu bahagia dalam hari
ada yang tak ada di hati ini
di jiwa ini...hampa...
ku bertemu sang Adam
di simpang hidup ku
mungkin akan ada cerita cinta
namun ada saja cobaan hidup
seakan aku hina
TUHAN BERIKAN AKU CINTA
untuk temani aku sepi..
tangkap aku dalam terangMu
biarkan la aku punya cinta
tuhan berikan aku cinta
aku juga berhak bahagia
berikan restu dan halal Mu
TUHAN BERI AKU CINTA.......

-walaupun kadang2 aku mengeluh tapi aku masih mengharap akan cinta yang aku nanti dari Mu YA ALLAH-

-Syukur YA ALLAH untuk sedikit waktu yang Kau berikan untuk ku tidak ada satu sesal pun untuk semua jalan kehidupan ku ini-

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia