Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Tuesday, 10 May 2011

Bermuka!!

pernah tak tengok orang bermuka-muka dengan kita??
depan kita baik tapi belakang.. Astagfirullahalazim... Tuhan je tahu...
Aduyai... senyum depan kita kemain panjang lebar..
pastu cerita la pasal keburukan kita dan apa2 pasal kita..
sedangkan tak ada kena mengena pun dengan dia...
Wah!! kemain lagi jumpa kita salam bagai..cium2 pipi gitu...
Aduyai...tapi rupanya batu api....
lepas itu konon berpihak pada situasi kita..
cakap la..
"aku faham kau...sabar la ye.."
rupanya...ish2!!!
hemmm....percaya tak yang jadi batu api kita itu selalunya orang yang paling dekat gan kita...
pandai sungguh bermuka-muka..
bukan nak title buruk or what...
just said...
"lepas ni memang la tak kan aku percaya kau lagi.."
itu la dalam hati kita akan bersuara kan..
Allah tahu siapa yang berada ditempat yang betul...
dan siapa yang terpesong...
so sampai bila2 pun bermuka la..

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia