Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Saturday, 14 May 2011

khas buat kamu peneliti


kepada si dia::
terima kasih kerana sedar kan saya..
saya tak pernah nak bermusuh mahupun menyakitkan hati awak..
memang benar di muka bumi ini tiada yang sempurna..
tapi hakikat dan takdir harus kita terima..
mungkin ada yang lebih baik untuk diri awak..
kehadiran awak memberi saya banyak kesedaran..
seperti kata awak..
kita manusia yang mempunyai kekurangan itu..
begitu juga orang lain..
dan kata awak ketidaksempurnaan itu membuat orang lain sempurna..
saya akan simpan sebagai satu peringatan dan kata perangsang agar saya mampu berubah lebih baik agar saya lebih yakin..
saya tiada simpan rasa marah dan dendam pada awak..
malah saya berterima kasih atas pelajaran dan pengajaran ini buat saya..
ia amat bernilai..
andai awak baca ini..anggap la ia sebagai satu kebaikan dan hilang kan la rasa sakit..
kerana keredhaan dan keikhlasan itu akan membuat kita rasa tenang selepas ini..
kredit untuk awak..Semoga Allah memberi kesenangan hati pada awak..Amin..


No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia