Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Wednesday, 15 June 2011

hampir terlerai...

kalau dulu saya sentiasa mengharapkan keindahan dan kebahagiaan dalam percintaan...Namun setelah lama bersama masih tidak mampu menjadi kan cinta itu indah dan bahagia di mata saya...

Pernah suatu ketika ditinggalkan kerana kesilapan yang awak buat pada saya... Tapi sampai sekarang saya masih tak serik menyakitkan hati awak kerana kenangan awak yang menyakitkan hati saya itu...

Hari ini genapnya cinta kita yang ke setahun empat bulan... Makin lama awak dan saya...Makin sakit  rasa nya...
Ingin saya tinggalkan awak tapi.... saya TAK MAMPU... sebab saya terlalu sayang dan cintakan awak...dan awak juga begitu...

Saya tahu kesakitan cinta kita alami... kerana kenangan sakit itu masih ada dengan saya... Sakitnya saya kerana hari-hari melihat parut yang awak pernah jatuh kerana orang lain dan bukan kerana saya...

Tapi saya tahu Allah tunjukkan pada saya setianya kekasih kita pada kita atau tidak... Saya masih tertanya adakah awak mampu setia dengan saya???? walaupun sakit yang awak terima???
Andai jawapan itu adalah ya...Maka ia tak akan terlerai lagi...

Kalau ada jodoh kita... Pasti ada... Itu janji Allah kalau kita sentiasa memohon padaNya...

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia