Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Sunday, 7 August 2011

semangkuk keropok ikan

Alhamdulillah... sedar tak sedar dah seminggu kita menunaikan ibadah puasa.. Hari ini aku buka makan maggie saja.. Sebab family aku keluar jalan-jalan.. Aku tak ikut sebab malas la kan.. Lagi pun bulan puasa ini letih nak berjalan banyak... hehehehe (padahal)... tapi tak pa la.. sepanjang hari ini aku tak buat apa just tengok tv and blogwalker je... Tak ada kerja cari hal la kan.. hahaha :)) Seronok gak bila dapat menelaah blog-blog orang ini.. Macam boleh kenal rapat dengan bloger-bloger ini.. hemmm :)

Cerita pasal semangkuk keropok ikan ini... hemm... biasa la bulan puasa kan macam-macam la teringin nak makan.. Disebab kan aku teringin sangat nak makan.. Lepas je tarawikh aku terus pergi medan selera kat dengan rumah aku... Kat kedai tu saji kan makanan orang-orang kelantan.. lagi pun aku dah biasa lepak kat situ... Jadi demi memenuhi keinginan aku order la semangkuk keropok ikan...huh!!! lepas juga mengidam aku...kiiiikikikiiiki ^_*

Akhir cerita... aku rasa keinginan aku dapat laksanakan..hahaha.. bagaimana dengan anda??? hehe :-p

p/s::: setiap keinginan kita mesti la penuhi dengan usaha dan tawakal.. laksanakan dengan usaha..hehehe :))

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia