Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Wednesday, 31 August 2011

Syawal 2 - duit raya!

Hai... Assalamualaikum salam 1 blogger.. Hari raya ke-2... still seronok.. heppening sangat bile sedara berkumpul ramai-ramai.. sepupu-sepapat semua nya riuh rendah.. Lydia ni merupakan cucu sulung perempuan so yang lain-lain semuanya kecil-kecil lagi...

Tadi Lydia pergi beraya.. Yela kalau dah besar ni selalunya duit raya tu dah tak dapat.. Malah kena bagi adalah kan.. Disebabkan Lydia ni belajar lagi TAK sangka still boleh dapat duit raya lagi...

excited!!! kat tengah jalan pun boleh ambil gamba kan..
selamat la time tu kereta tak ada..

^_^

p/s:: Alhamdulillah setakat ni banyak juga la dapat duit raya..hehe.. terima kasih yang bagi tu.. ^_*

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia