Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Sunday, 7 August 2011

tarawikh malam ke-7 dan sekuntum mawar merah


Malam semalam malam ke-7 tarawikh..... Alhamdulillah dapat juga aku laksanakan dengan baik... Aku pergi surau saja area kat rumah aku... Lintas jalan saja dah sampai... hehehe.... So tak ada alasan la kalau aku tak nak pergi solat tarawikh kan...  Aku sampai awal sebab sebelum-belum ini saf muslimat mesti penuh... Tapi tak sangka la solat isyak tak penuh orang pun... Yela.... Mungkin orang-orang semua ke masjid... Tak jauh juga dari rumah aku... Ni fadhilat  untuk tarawikh malam ke-7... Seolah-olah ia dapat bertemu dengan Nabi Musa A.S serta menolong Nabi menentang musuh Fir'aun dan Hamman... Amin...


Selesai sudah aku menunaikan solat tarawikh aku pulang ke rumah... Aku menerima sekuntum mawar merah... Tak tahu la dari siapa... Aku masuk ke rumah... Aku capai handphone aku di meja dan melihat ada 24miss call dan 3 message yang tertera nama NAZ... aku pun baca message itu "bunga itu tanda abg mahu kan syg... kembali la ke pangkuaan abg, abg tunggu di bas stop atas".... terkejut aku.... aku terus ke atas berjumpa dengan dia... hemmmmm...

Nak tau apa kesudahannya sama ada aku terima ke tak... so kena la follow aku untuk tahu kesudahanya... adakah cerita aku bersama dia atau aku still single... :)

p/s:: Dalam hidup kita cuma ada 3 peluang... Allah maha mengetahui apa terbaik untuk kita...


No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia