Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Sunday, 21 August 2011

Terima kasih my Twin Cika

Entry ini khas buat kamu yang bernama Nur Atiqa.. terima kasih sayang!! sebab ajar macam mana nak guna photoshop..hehe ^_^ sengal kan saya!! apa-apa pun twin thanks datang rumah luang kan masa walaupun sekejap je... hehe.. apa-apa pun thanks k... dan disebab itu la blog ini ada juga sebab awak ajar saya.. Kalau tak saya tak ada la blog yang tomel2 ni.. dan buah hati pengarang jantung ni..hehehe


hehe ^_^ gambar ni akan kekal untuk selamanya.. 
semoga persahabatan kita kekal forever!! love u alots!!

p/s:: kita tetap bersama walaupun suka dan duka.. harap persahabatan ini menjadi persahabatan yang penuh keiklasan.. always love u..

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia