Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Sunday, 18 September 2011

cinta ini dihalang dan terhalang

Mungkin ada yang pernah rasa seperti aku, setiap orang pasti ada halangan nya.. Mungkin aku kena rasa bersyukur dengan apa yang di timpa aku.. Aku tak nak salah kan sesiapa dan tak mahu juga dipersalahkan biar lah aku simpan selama yang mampu.. Dan biar aku dilihat senyum seperti biasa..

Cinta aku dihalang dan terhalang...Mungkin orang tak akan faham dan tak pernah rasa atau pun orang kata biasa.. Duduk tempat aku baru kau tahu rasanya aku.. Dulu aku dihalang dan terhalang dengan orang luar sekarang dengan orang yang aku sayang.. Aku kena hadapi.. Mungkin takdir ini menyakitkan aku.. Sama  ada harus aku pergi atau duduk diam je.. Aku tak pernah keliru dengan apa yang aku nak.. AKU NAK BAHAGIA dan orang SOKONG hubungan aku ini..


Tembok yang memisahkan kita walaupun aku bersama kau.. Tapi tak apa walau macam mana pun aku tetap aku berjuang walaupun orang keliling benci dengan hubungan kita,. Aku tak kan pernah heran sampai bila-bila.. Cinta aku tetap macam itu tak akan pernah berubah walaupun angin itu bersimpang-siur.. Aku tetap dengan aku dan tetap dengan segalanya.. HALANG la macam mana aku tetap kuat ada di sini.. Walaupun satu kekuatan diberi kekuatan itu memadai untuk aku terus hidup disini.. Aku yakin ini tentuNya..


Aku tak akan lepaskan walaupun ada yang kata "let he go" .. Jawapan aku tetap sama TIDAK!!! aku cinta dia dan dia juga.. Halang la macam mana pun kebahagiaan itu tetap aku tunggu walaupun parah yang aku harus tanggung.. "Dengki dan benci la pada aku, yang kau perlu tahu aku tetap dengan aku" AKU TEGAR!!! aku lebih kuat hadapi dan tak akan putus asa walaupun aku mati!!!


Macam ayat atas ini "LOVE NEVER FAILS" macam itu la aku.. aku kuat untuk hidup aku.. Bukan kau yang menentu hidup aku.. Aku akan ingan janji Allah pada hambaNya.. dan aku yakin dia jodoh aku.. "kalau orang halang la cinta kita macam mana pun orang halang kalau Allah itu kata dia jodoh kita maka dia tetap jodoh kita dan sebaliknya.." Aku kuat dan aku simpan.. "takdir itu terjadi bila keputusan itu kita buat" jadi aku tetap gan keputusan aku "alang-alang menyeluk pekasam biar la sampai kepangkal lengan".. dan aku tak jadi "batuk ditepi tangga" TAK AKAN!! Aku bersungguh untuk berjuang!!!

3 comments:

  1. anda ikhlas dalam percintaan?insyallah cinta itu akan bersama anda untuk selamanya..

    jemput komen entri sy juga

    ReplyDelete
  2. selamat berjuang.. kalau dah jumpa yang terbaik untuk kita, guna cara terbaik untuk jadi suri dia.. ^^

    biar restu itu mengiringi,, --->mud syahdu baca entrinih

    http://bulatmata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. sabar yer kak lyd..saya taw akk kuat..akk mamu hadapi sume cabaran dan dugaan...semoga berbahagia hingga ke syurga..ameenn^^

    ReplyDelete

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia