Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Sunday, 18 September 2011

ingin ketawa seperti dulu..

Aku manusia yang inginkan seorang teman yang mampu buat aku ketawa yang mampu bahagia kan aku sementara aku ada di dunia.. Bila aku sedih aku ingin seseorang yang mampu buat aku ketawa dengan lawak jenaka bukan serius je.. Tiap kali kau pandang gambar yang membahagiakan ada yang telah hilang iaitu keikhlasan dalam senyuman.. Mungkin orang hanya mampu melihat zahir tapi hakikatnya tidak la seperti itu.. Aku ingin luah tapi siapa dengar hanya cerita biasa yang tiada jawapan sebenarnya..

Aku ingin ketawa seperti dulu hingga mapu menitiskan air mata takkala aku ditimpa musibah.. Aku ingin seseorang yang mampu capai dan pegang tangan aku dengan erat serta membari sokongan semangat untuk aku teruskan dengan musibah dan dugaan ini.. Sahabat? Teman? Atau keluarga? Siapa yang faham..? Tiada.. hanya aku dan DIA mungkin tahu sesak ini..

Aku ingin ketawa seperti dulu!! tolong aku.. aku ingin senyum sampai telinga.. Aku ingin ketawa dengan penuh rasa ikhlas dan cinta.. Ya Tuhanku.. Bantu la aku.. untuk terus hadapi dan semoga aku dapat jumpa ketawa seperti dulu..

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia