Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Friday, 9 September 2011

mungkin kau tak pernah rasa kena.....


Kau cuma nak aku berada di tempat kau.. Cuba kau rasa pula aku di tempat aku.. DI CURANG & DI TIPU bulat-bulat.. Kau rasa dikianati tapi aku, kau tak pernah fikir pula kan.. Sakit aku, perit aku dan sesak aku kau tau.. Mungkin kau tak pernah rasa kena CURANG.. kalau kau rasa baru kau tau sakit.. Senang je kau cakap kat orang berada la kat tempat kau kan.. Aku tahan selama ni sebab aku tak nak buruk kan kau.. Aku fikir bila aku DIAM kau akan reda tapi tak sangka la makin lama aku makin diam makin ligat kau cakap..

Kau fikir dulu sebelum cakap, kau dan aku sama rasa cuma berbeza kau rampas dia, sedangkan kau dia dah berpunya.. Dan kau kau tu kau cakap senang la lupa kan je sakit aku tanggung semua nak pujuk kau balik kau tak tahu sakit dia senang la kau cerita kan.. Lama-lama dia diam.. kepala o**k kau.. Kau jangan nak tunjuk kau je yang sakit tau.. Kau yang b*d*h kan yang pergi cari sakit kau.. Kau yang sentuh benda tu kan.. Kau tanggung la juga kan.. Jangan fikir kau seorang je layak bahagia orang lain pun layak juga.. Senang je kan... yang kau kau tu.. dulu kau kata aku la kekasih kau setia bagai tapi dengan orang lain kau fikir cam ni kan..

tapi tak sangka la.. Ye kau kau kata ini cerita lama.. Tapi kau sedar la kau kau bagi kasih sayang & cinta aku dulu bagi kau orang lain rasa.. Bila kau sedar nanti..Dan bila aku CURANG pula kat kau kau baru kau rasa sakitnya.. Aku juga layak bahagia seperti orang lain..

Dah la malas aku nak suara kan hati aku ni lebih-lebih nanti cakap aku emo lebih kan... okay la sorry to say la kalau kau nak bahagia kau fikir tempat orang pula k...

p/s:: entry ni Lydia tulis suka-suka je tau.. Tak ada kerja.. PENGGUNAAN AKU KAU TU SAJA NAK HANGAT KAN..HAHAHA :)

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia