Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Sunday, 13 November 2011

35 sebab saya cinta awak..


1. Saya boleh jadi diri saya sendiri bila saya bersama dengan awak..

2. Bila idea awak seperti lampu yang malap, saat romantik dan muzik yang lembut ia adalah hanya untuk kita berdua sahaja.
3. Kerana awak membuat rasa saya.. seperti.. seperti... seperti yang tak pernah saya rasai..

4. Saya boleh kongsi apa saja dengan awak dan awak tak akan terkejut.

5. Cinta abadi awak adalah untuk kita simpan api cinta kita yang membara.

6. Bila kita berdua bersama kita mampu membuat sesuatu yang silap mata.

7. Kita adalah pasangan yang sangat serasi untuk bersama.

8. Fikir pasal awak membuat saya mengisi hidup saya dengan perasaan yang sangat indah.

9. Cinta yang awak berikan pada saya adalah terbaik dalam hidup saya.

10. Awak tak pernah buat saya putus asa malah awak kuat kan saya untuk teruskan.

11. Saya cinta awak adalah benda terbaik dalam hidup saya..


12. Awak bukan lawan saya tapi kita boleh lawan kekuatan cinta kita.

13. Awak mampu menghiburkan saya dengan lawa bodoh awak tu.

14. Setiap kali saya menatap wajah awak, seolah jantung saya terhenti seketika.

15.Awak sahaja yang mampu kunci hati saya.

16. Awak selalu berkata dan ia perlu saya dengar bagi saya awak sempurna untuk saya.

17. Awak mengajar saya erti dan makna cinta yang sebenar.

18. Cinta ini bermakna awak adalah saya dan saya adalah awak dan segalanya.

19. Awak merupakan tema wajib untuk saya mimpikan.

20. Saya hanya mempunyai masa dan tanggungjawab untuk awak sahaja.

21. Apabila saya melihat kedalam anak mata awak saya mampu rasa perasaan awak dan dengupan jantung awak terhadap saya.

22. Cinta awak adalah semulajadi pada saya.

23. Saya suka dengar suara awak sebab buat saya tenang.

24. Cinta awak mampu mencari diri saya sebenar.

25. Cinta awak sangat berkesan untuk saya tidak berputus asa dalam menyintai awak.

26. Kalau boleh saya ingin setiap pagi awak berada disisi saya supaya hari-hari saya akan ceria.

27. Awak selalu membuat saya merasa saya perlu bersama awak tak kira masa.

28. Saya berasa sangat selamat bila awak memeluk diri saya.

29. Saya suka cara awak walaupun kadang-kadang perangai budak-budak saya keluar tapi awak tetap nampak tenang.

30. Bila dengan awak , dunia ni kita punya.

31. Awak perkara penting dalam hidup saya.

32. Saya suka perilaku awak sebab ia nampak awak mengambil berat pasal saya.

33. Saya suka bila awak menghargai barang yang saya hadiah kan.

34. Saya suka bila awak sedarkan saya bila saya melakukan kesalahan.

35. Saya suka kebijaksanaan awak sebab jatuth cinta dengan saya ^____^


No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia