Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Friday, 4 November 2011

real steel for 2nd time


bak kata kakak aku "girl dah kena badi real steel"... hahaha.. aku cakap dengan korang semua rugi sangat kalau tak tengok.. Bukan apa impact dia sampai sekarang aku rasa.. Walaupun ada orang cakap bazir duit la tengok kat wayang tunggu CD keluar!!! apa yang aku nak tegas kan kat sini impactnya tetap berbeza!!! tak kira tv korang tu plasma ke audio leh gegar kan rumah ke.. Lain rasa nya kalau tengok kat cinema.. Itu yang perlu korang perlu tahu.. yang leh aku komen terbaek!!! terbaek!!!! terbaek!!!

author hero:: Hugh Jackman
author heroin:: Evangeline Lilly

Aku ni tak pandai nak bercerita sangat tapi nak bagi review la kan buat siapa-siapa yang tak tengok lagi...Cerita pasal robot siapa paling kuat la.. so dalam cerita ini ada la unsur kasih sayang anak dan ayah, kesungguhan, romatik pun ada.. sedih dan excited pun ada.. 

Bermula kisah ni apabila Hugh Jackman aka Charlie yang menjual hak custody anak sendiri, yang BARU je diperolehi dari mahkamah selepas ex gf dia meninggal dan dia tak pernah tengok pun anak dia tu yang bernama max yang berusia 11tahun so si carlie ni pin nk jual la kepada kakak ex gf dia yang kaya semata-mata untuk mendapatkan duit bagi membeli robot baru untuk cari duit dan lawan robot lagi la.

Sebelum bagi sepenuhnya hak kepada Debra, his ex's sister, dia meluangkan masa dengan Max, anak luarnikah dia. Kat sini la, hubungan anak and ayah pun bermula macam tu secara tak langsung Max turut bergelumang dengan dunia robot ni lebih-lebih lagi sejak jumpa robot buruk yang bernama Atom yang 'accidentaly' saved him dari jatuh dalam gaung (masa tu dia dan ayah dia pergi cari alat ganti robot la kononnya kan). lepas tu banyak la incident yang berlaku nak tau lebih tengok..hahaha ^____^

 max and ayah tengah buat perjanjian..

 max bersama robotnya atom..

 gf ayah dan max..

perempuan kaya yang belagak!!!

apa yang aku leh kaba kan kat sini.. MESTI TENGOK!!

1 comment:

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia