Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Sunday, 25 December 2011

calon suami?


Tak minta yang SOLEH, sebab aku pun tak lah SOLEHAH sangat..
Tak minta yang bergelar USTAZ, sebab aku lagi jauh untuk bergelar USTAZAH..
Nak minta yang KAYA, aku pun TAK KAYA, hanya sekadar apa yang ada...
Nak minta yang HENSEM, aku tak la CANTIK, sekadar hamba sesempurna kejadian yang Allah ciptakan..
Nak minta yang BERPANGKAT, aku hanya seorang HAMBA..
Cukuplah sekadar yang MEMAHAMI dan MENERIMA aku seadanya sebagai ISTERI dengan ikhlasnya..
Cukuplah yang ada AGAMA di hati dan mengamalkannya serta sama-sama mencara jalan ke Syurga apabila bahtera di layar dan masjid dibina.
Cukuplah yang sama-sama saling MEMBANTU dalam susah dan senang mengharungi lautan dunia..
Amin~~


p/s:: keikhlasan. kejujuran, kesetian dan ketulusan yang aku perlu sepanjang percintaan ini..

3 comments:

  1. huhu semua bnyak post pasal hati dn perkahwinan je...
    eh kite pon! haha

    ReplyDelete
  2. haah.. mmg suka content pasal perkahwinan n kehidupan..

    ReplyDelete

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia