Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Wednesday, 8 February 2012

Teman & Sahabat a.k.a Twin


Dia ni teman dan sahabat yang paling rapat. Selalu ada dengan aku ketika senangdan susah dia memahami pada diri aku ni. Untuk pengetahuan dia dan ada boyfriend baru sekarang aku suka tengok dia sebab muka dia ceria dan happy sangat dan paling penting juga bf dia tu my bestfriend juga tapi tu tak kesah la janji dia bahagia. 


Aku suka tengok dia macam ni senyum , ketawa dan gembira sebab itu la aku nak dari dia. Aku sayang dia sangat2 tak nak kehilangan dia. Walaupun aku tahu sekarang dia agak sibuk dengan kerja dan bf dia tapi dia tak lupa untuk text aku. Sebab aku tahu dia sentiasa ada dengan aku.

Alhamdulillah~~

p/s: Teman, Sahabat sampai bila-bila2.

1 comment:

  1. awwww! thanks wahai sayangkuh.. terharu sgt2.. sy syg awak sgt2 juga. blushing la ble sebut pasal bf. hehehe. :)

    ReplyDelete

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia