Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Friday, 27 July 2012

Bakal Imam Ku 2

Alhamdulillah dah Tarawikh yang ke-8. Alhamdulillah sepanjang minggu ini puasa aku dalam keadaan baik sahaja. Dan 3malam aku mendengar suara bakal imam. Bakal Imam siapa? Itu aku tak tahu. Aku jatuh hati. Jatuh hati dengan suaranya. Selayak mana itu kita tak tahu. Allah mendengar dan mengetahuinya.

Aku tersenyum bila nampak namanya terpamer dipapan putih yang akan mengimamkan tarawikh.. Dan aku menanti. InsyaAllah.. Jika jodoh itu ada tak kemana. Walaupun bukan dengannya mungkin seangkatannya. Jodoh itu semua ketentuanNya. Dan aku hanya mampu berdoa dan bersujud.

p/s: Cinta bukan sesuatu yang remeh.

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia