Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Friday, 27 July 2012

Bakal Imam Ku 1

cukup la sekadar yang mampu membimbing dan menjagaku sebaiknya,
bukan mengharap segunung harapan tapi berdoa agar ada seorang yang mampu menjadi imam.
Ya Allah, titipkan doaku ya Allah. Amin..

Aku suka lelaki berjubah putih,
aku suka mendengar imam yang sentiasa mengimamkan orang lain.
 aku ingin seorang lelaki dikalangan mereka,
sebab aku tahu mereka mampu membimbing aku.. 
InsyaAllah..

Aku akan mencuba menjadi yang terbaik untuk diri aku sendiri.
Aku akan mencuba menjadi seorang yang boleh bawa diri aku dengan rahmatNya.
InsyaAllah.
Aku cuba. Dan itu tak salah.

Dan aku ingin mencari cinta, cinta yang berlandaskan Agamaku.
cinta yang Hakiki.
Cinta yang tak ada didunia.
Cintanya kepadaNya. 
InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia