Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Monday, 16 July 2012

mereka cerita baru aku


1Bulan berada di sekolah menjadi seorang kaunselor. Itu bukan la mudah segalanya. Seronok dan gembira. Itu gambaran yang aku boleh katakan. Aku sayang mereka sebab mereka sang jiwa aku tak mampu aku padam walaupun sesaat.

Aku bahagia di samping mereka. Mereka nafas baru aku yang beri aku kekuatan yang tak mampu aku gambarkan. Ye! Aku akui mereka kini bertahta dihati. Ya Allah, Ya Tuhanku jangan biar mereka jatuh, dan beri aku kekuatan ini untuk selamanya. Amin.

#DanMerekaCeritaBaruAku


1 comment:

  1. macam mana kalau cikgu dah x de kat sekolah ni nanti :(.. hmmm sedih a... mesti sunyi kan kalau x de cikgu.. harap2 cikgu x lupakan kitorg :)

    ReplyDelete

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia