Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Saturday, 15 December 2012

Aku si kaunselor yang sedang bertatih

Alhamdulillah. Sekarang aku dah nak habis belajar untuk pembelajaran  aku jurusan kaunseling. Alhamdulillah semua berjalan dengan baik walaupun aku mengharungi pelbagai dugaan dan cabaran namun gagah dan tabah untuk meneruskan perjalanan hidup aku. Amin amin ya rabalamin. Aku bersyukur sangat kerana masih adaNya yang sentiasa mendengar luahan hambaNya. Amin.


Aku si kaunselor yang sedang bertatih,  sedang belajar kehidupan dan sedang meneliti kehidupan. Tak salah untuk aku belajar menjadi manusia yang sentiasa bersyukur dan redha atas ketentuanNya.
Walaupun nasihat dan kata-kata aku terhadap mereka dicerca, dicaci serta dihina aku tetap terus menjalankan tugasan, tanggungjawab dan amanah dariNya untuk menyampaikan syariat yang benar walaupun aku hanya insan manusia.
Aku si kaunselor yang sedang bertatih. Tak apa. Sekarang orang cakap dan kata,  dan aku terima. 
P/s :: manusia diberi kesempatan dan ada dua jawapan. Dan jawapan itu menilaikn diri personality dan identiti seseorang. Dan aku si kaunselor yang sedang bertatih!

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia