Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Saturday, 22 December 2012

Bodoh

Waktu hampir jam 3pagi seperti biasa mata tidak mahu pejam walaupun sudah ngantuk dan minta untuk beradu.

Aku mengerti tapi hati tak nak memahami. Bodoh nya aku. Call 3 4 kali semata nak dengar suara dia. Hampa. Hanya kata 'kalau call tak nak cakap buat apa call' ye itu kebodohan aku.

Aku tak mampu menahan rasa ini cuba untuk pergi, makin aku pergi makin aku perlukannya. Bodohnya aku.  Sebab aku tahu dia dah tak.perlukan aku.

Kenapa la aku masih mencari dia? Sedangakn dia hanya pergi meninggalkan aku dengan alasan yang punah.

Bodohnya aku... Aku rindu dia tapi semua tu dah tak penting buat dia. Malam yang dingin. Dihimpit dengan hati yang perit.

P/s:: jangan jadi bodoh. -naif-

1 comment:

  1. dia cakap aku bodoh , L.a .... :( aku sedih sgt.. haruskah aku undur diri ?? L.a ... :(

    ReplyDelete

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia