Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Friday, 21 December 2012

Deja Vu

Tak pernah sangka apa yang aku harap itu menjadi kenyataan. Deja Vu ternyata segalanya berubah.

Semenjak aku kehilangan kau aku belajar jadi manusia yang berdikari miskipun aku lemah tak bermaya.

Duhai sang kejora yang dulu kau pernah menyinari ternyata aku menjadi kehidupan yang kosong tanpa cerita.

Namun kehilangan kau, aku cuba mengenali sang adam yang berbeda walaupun hanya sekadar mengisi kehidupan yang hampir lopong.

Maaf andai aku gagal mengenali erti perjuangan kehidupan aku dan kau sebab kau sendiri gagal untuk berjuang dalam hubungan.

Wahai sang kejora, aku nak bagitahu aku tidak tegar meletakkan hati ini ketepi dan lupakan pun. Sebab aku akan tetap titipkan cinta kita buat selamanya. 

P/s:kesunyiaan dan impian bersamamu punah. -deja vu-

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia