Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Sunday, 3 February 2013

Done Deg!!!

Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar.. syukur padaMu kerana permudahkan perjalananku ini.. selesai sudah my degree, sekarang dah start kerja.. Pada mulanya memang susah tapi tu la betul kata perpatah "bersusah-susah sekarang , bersenang-senang kemudian". Aku akui , aku tak ramai kawan, tak punya kekasih, tetapi aku masih ada Dia yang sangat mendorong aku untuk terus berjaya aku percaya kerana kesakitan dan kepayahan ini mengajar aku untuk hidup dan mengajar aku untuk lebih menghargai diri sendir, Walau macam mana pun kita kena mencuba mengatasi segalanya!!!

p/s: syukur!

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia