Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Sunday, 24 March 2013

Gagal

Setiap malam aku cuba pejamkan mata tanpa rasa derita mahupun kepedihan yang pernah aku alami. Aku tak sabar nak tunggu hari esok, aku berharap aku akan berjaya mengharungi hidup tanpa siapa dia dibelakang.

Mungkin betul apa yang orang kata 'cinta tak boleh dipaksa'. Ye!!! Aku sedangkan bebaskan diri seperti mana dia bebaskan aku dulu. Aku pejam aku renung aku harap sangat yang masa lalu tu boleh dipadamkan.

Aku gagal! Aku tewas! Bukan ini yang ini yang aku nak. Aku cuma nak rasa apa yang pernah aku rasa sebelum ni. Rasa mencintai dan dicintai. Aku nak sangat berpeluang mencintai orang lain.

Tapi sayang sekali.. Aku masih gagal dan tak mampu nak lepaskan benak dalam hati aku. Sedar tak sedar aku sedang memainkan perasaan orang dan sedang menutup hati tanpa beri penjelasan pada orang lain.

Maafkan aku. Aku gagal bagi hati ini untuk orang lain. Aku sedar yang dulu cukup menghancurkan kehidupan. Tapi aku tetap gagal untuk menafikan yang dia dah hancurkan kehidupan aku.

Hari-hari aku doa agar aku mampu hidup tanpa rasa ini untuk dia. Ye! Betul! Dia pasti bangga kerana dia mampu buat aku terlalu cintakan dia. Ya Tuhanku, beri kan aku kesempatan untuk lupakan semua ni.

Gagal!

p/s: toleh akhirnya terpandang jua. Gagal! Cinta ini masih milik dia. Tuhan hapuskan rasa ini untuk dia.

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia