Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Tuesday, 26 November 2013

Kenangan Program!

Alhamdulillah bertarikh 23hb November yang lalu perjalanan program lancar dan baik sekali. Memang betul cakap kalau kita yakin dengan Allah, Allah pasti akan menyenangkan kerja yang kita ingin buat kan janji niat adalah betul. Syukur sangat sebab tak hujan. Mana tak nya bawa budak-budak pergi sungai, confirm la nak mandi kan. kalau tak sia-sia je kan..

Persiapan projek ni mengambil masa lebih kurang sebulan juga la. Dan aku tidur tak cukup , makan tak tentu sebab nak sangat program ni berjalan dengan lancar. Apa-apa pun aku happy sangat sebab ramai yang membantu aku dalam menjayakan program pertama yang diarahkan oleh aku sendiri. Apa-apa pun berbaloi dengan segala yang aku korbankan. Yang paling penting anak-anak Rohingya gembira dan aku tentu sangat gembira dapat buat mereka gembira.



 p/s: ada kemanisan yang aku tak akan lupa kan disini. sebab ada kamu!

Saturday, 16 November 2013

GRADUTED!!!

Allahamdulillah.. syukur pada Allah atas kesempatan ini.. aku dah graduate.. Walaupun banyak halangan dan dugaan yang menghadapi aku semasa belajar.. Pelbagai masalah yang menimpa akhirnya dengan izinNya aku berjaya hingga mencapai cita-cita ku untuk menara gading...

Apa lagi yang perlu aku katakan kecuali dengan ucapan "ALHAMDULILLAH" yang tidak henti dari bibir aku.. Jika ada kesempatan dan rezeki aku nak sambung lagi.. Tapi tengok la keadaan dan situasi.. Apa-apa pun aku bersyukur dalam pergolakkan dan persengketaan yang berlaku ada yang mendorong aku berjaya. Berkat usaha dan sokongan serta tawakal pada Nya yang tidak henti aku berjaya.. Terima kasih Allah.. Terima kasih Papa... Terima kasih Mama.. Terima kasih abg JJ.. Terima kasih adik.. Terima kasih Sahabat.. dan Terima kasih SEMUA...


p/s: Walaupun dulu pernah ada,.. tapi gagal ditengah jalan.. tapi aku tahu kemanisannya disini.

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia