Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Saturday, 16 November 2013

GRADUTED!!!

Allahamdulillah.. syukur pada Allah atas kesempatan ini.. aku dah graduate.. Walaupun banyak halangan dan dugaan yang menghadapi aku semasa belajar.. Pelbagai masalah yang menimpa akhirnya dengan izinNya aku berjaya hingga mencapai cita-cita ku untuk menara gading...

Apa lagi yang perlu aku katakan kecuali dengan ucapan "ALHAMDULILLAH" yang tidak henti dari bibir aku.. Jika ada kesempatan dan rezeki aku nak sambung lagi.. Tapi tengok la keadaan dan situasi.. Apa-apa pun aku bersyukur dalam pergolakkan dan persengketaan yang berlaku ada yang mendorong aku berjaya. Berkat usaha dan sokongan serta tawakal pada Nya yang tidak henti aku berjaya.. Terima kasih Allah.. Terima kasih Papa... Terima kasih Mama.. Terima kasih abg JJ.. Terima kasih adik.. Terima kasih Sahabat.. dan Terima kasih SEMUA...


p/s: Walaupun dulu pernah ada,.. tapi gagal ditengah jalan.. tapi aku tahu kemanisannya disini.

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia