Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Thursday, 3 March 2016

cerita 2015

2015 tiada cerita sempurna cuma biasa-biasa sahaja. Tapi suatu kenangan yang tak akan lupakan. ceritanya dan impiannya masih belum terlaksan dengan begiu indah. Tapai aku tahu Allah telah aturkan yang terbaik. Ada yang hadir berikan cerita yang indah, dan ada yang hadir dengan cerita yang memberi sehelai kertas yang hanya setitik warna. 2015 aku cuma buat ia bahagia namun itu adalah satu cerita bertanda, macam-macam yang berlaku. tapi itu hanya satu sepadan untuk aku terus berusahan untuk membentuk hidup aku sendiri. andai ia hadir kembali biarlah ia jadi satu corak yang berbeza. terima kasih 2015. terima kasih 2015, diakhirnya kau hadirkan dia tapi aku tahu hanya untuk menduga.

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia