Selamat kunjungan ke blog Si Puitis Sepi. follow & komen sekali. tqvm ^_^

Mr. Nuffnag

Thursday, 3 March 2016

cinta dan rindu

6 tahun berlalu tanpa hadir insan yang ingin menyempurnakan hidup.
mungkin aku dah cukup sempurna untuk hidu aku.
Tatkala, kenangn itu berlalu berlaku.
Aku tiba-tiba merasa rasa cinta dan rindu itu.
Entahlah dari mana ia hadir,
ia hadir tanpa aku duga.
21hb Disember 2015.

Penghujungnya, tarikh iu aku rasai indahnya cinta dan rindu itu,
senyum sampai telinga. 
aku cuba merungkai perasaan itu, tapi aku gagal hilangkannya.
aku tak lah sekuat mana.

lama aku pendam dan simpan hati ini hanya untuk si dia yang bakal menjadi 
pelindung, penjaga dan tempat aku berkongsi cerita hidup.
tak sangka dia yang aku sayang
tapi akhirnya ia berlalu pergi dengan perasaan sakit dan derita.

awak terima kasih ye! 
senyuman ini masih ada untk awak.
dan saya akan tunggu :)

siapa awak?
awak yang bakal khalifah bagi saya.




No comments:

Post a Comment

Copyright @ Segala yang tercoret adalah Hak Milik Lydia